Dowodzone przez charyzmatyczną blondynkę (obecnie brunetkę) Ninę Persson, The Cardigans powróciło na kilka koncertów, by przypomnieć materiał, który pod koniec lat 90. potrafił skutecznie połączyć wychowanych na MTV fanów popu jak i bardziej wymagającą publiczność lubującą się w alternatywie. Pierwszy album The Cardigans "Emmerdale" z 1994 okazał się gigantycznym sukcesem w rodzinnym kraju i szybko zwrócił uwagę dużych wytwórni poszukujących nowych talentów. Wydany rok później "Life" ukazał się już na całym świecie, zbierając doskonałe recenzje i szykując grunt pod "First Band On The Moon". Trzecia płyta Szwedów przyniosła mega-hit "Lovefool", którego premiera zbiegła się z promocją filmu "Romeo + Julia" w reżyserii Baza Luhrmanna, teledyskowej wersji dramatu Szekspira z Leonardo Di Caprio w głównej roli.

Reklama

Po zakończeniu promocji płyty "Gran Turismo" zespół zawiesił działalność i powrócił dopiero po pięciu latach, krążkiem "Long Gone Before Daylight". Ostatnie studyjne wydawnictwo The Cardigans ukazało się w 2005 roku. Dwa lata później ponownie nastąpiła przerwa od nagrywania i koncertowania, przerwana dopiero w tym roku

Bilety na Heineken Open'er dostępne są w cenach: karnety czterodniowe (4-7 lipca) - 370 złotych; karnety czterodniowe z polem namiotowym - 410 złotych; bilety dwudniowe (6-7 lipca) - 290 złotych; bilety dwudniowe z polem namiotowym - 330 złotych; bilety jednodniowe - 165 złotych.