Chodzi między innymi o piosenki "Bow Down/ I Been On", "Nuclear" od Destiny's Child oraz kawałki stworzone na potrzeby kampanii promocyjnych H&M i Pepsi. W związku z krytyką mediów, artystka wyda swój premierowy materiał najwcześniej na przełomie 2013 i 2014 roku.

Reklama

– Chyba nikt nie przypuszczał, że te kawałki będą aż tak słabe – podaje MediaTakeOut. – A miały to być dwa największe hity na nowym albumie. Trzeba wrócić do studia i nagrywać dopóki, dopóty stworzą przebojową płytę. Beyoncé jest zdeterminowana, więc w efekcie końcowym dostaniemy coś naprawdę dobrego.

Przedstawiciele gwiazdy nie potwierdzili, czy "Bow Down/ I Been On" w ogóle znajdzie się na nowym albumie. Mimo słabych recenzji, piosenki stworzone do reklam spotkały się z dość ciepłym przyjęciem ze strony fanów.

Dyskografię Beyoncé zamyka wydawnictwo "4" z 2011 roku. Gwiazdę będzie można zobaczyć 25 maja podczas Orange Warsaw Festival na Stadionie Narodowym. Koncert będzie częścią "Mrs. Carter Show Worldwide Tour".