Wraz z zakończeniem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii, UNICEF opublikował wyjątkowy teledysk pokazujący, jak piłka nożna zmienia i polepsza warunki życia dzieci. Klip wspiera kampanię #TeamUNICEF, który skupia się na przeżyciach młodych dziewcząt zarówno na boisku, jak i poza nim.

Teledysk został nakręcony w Windhoek w Namibii, a wszystkie dziewczynki, które w nim występują biorą udział w programie UNICEF Namibia "Galz & Goals", wspierającym młode kobiety w Namibii.

Wykorzystana w klipie piosenka zapowiada debiutancki longplay Banks, zatytułowany również "Goddess". Płyta ukaże się 9 września.

Banks zajęła trzecie miejsce w prestiżowym plebiscycie BBC Sound Of 2014 na najbardziej obiecującego wykonawcę tego roku. Dorobek amerykańskiej wokalistki zamyka EP-ka "London" z 10 września 2013 roku. Jillian Banks, jak naprawdę nazywa się artystka, wystąpiła na festiwalu Open'er 2014.