• ~wielbiciel
    2014-12-30 13:45
    pomyliłem ją z dmuchaną lalką
  • ~autor
    2014-12-30 19:37
    tyle szumu że nie wiem. Lisowska fajna jest, śpiewać tez umie. Trzymam za nia kciuki i wspieram duchowo.
  • ~bania
    2015-01-07 17:13
    Moja ulubiona przeróbka, oglądam prawie non stop!
    http://youtu.be/YyzmLJVYtqk
  • ~gawron
    2015-01-07 17:15
    Jedyne czym rzygam, to ta medialna obłuda. Sztuczne nakręcanie tematu, bo z jakiej racji nagle cała Polska miałaby nienawidzić niczym nie wyróżniającej się reklamy? To jakiś atak konkurencji na Media Expert, jak na moje oko.
  • ~mobilajz
    2015-01-05 22:25
    Każdy rzyga, a w sklepie tłumy... czegoś tu nie kumam :D
  • ~donda
    2015-01-06 09:54
    Czasem miałbym ochotę wyłączyć całą sieć dla wszystkich... po co rozdmuchujecie tą sprawę? Reklama jak reklama, byli odbiorcy, to była nadawana. Każdy widzi winę gdzie chce, a nie u siebie
  • ~kudłacz
    2015-01-04 17:36
    Widzę, że większość nie wie jak działa psychologia tłumu. Człowiek w grupie jest nieco głupszy niż pojedynczo. Spokojnie można przenieść ekonomiczną teorię owczego pędu, na podłoże technik marketingu i wytwarzania trendów. Doda powie nie lubię, Rodowicz powie nie lubię, Kwiatkowski powie nie lubię i co? Mamy rzeszę starych, młodych i w średnim wieku, którzy nie lubią. A ja lubię Lisowską, reklama nie jest zła... częstotliwość była zła, ale czy to wina jej, czy stacji TV?
  • ~lado
    2015-01-04 12:43
    Zanim powiecie coś więcej, to przeczytajcie sobie ten artykuł:
    http://www.whysosocial.pl/2015/01/media-expert-nie-specjalista.html
    Długo się zastanawiałem nad tym dziwnym medialnym bum w tej sprawie i trochę coś mi śmierdziało.
  • ~rabko
    2014-12-31 20:16
    Ale założenie spełnione = sukces. Lisowska wypromowana, media expert kosi hajsy.
  • ~icek
    2014-12-31 14:47
    ja tam wolę ją, niż napuszoną Dodę z gołym zadem
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.