Rihanna dowodziła dzisiaj premierą swojego nowego singla – "We Found Love", która odbyła się jednocześnie w radio i na Facebook'u. Jest ona pierwszą artystką, która na tym portalu społecznościowym zgromadziła 45 milionów fanów.

Reklama

"We Found Love" to zapowiedź szóstego albumu studyjnego Rihanny, który ukaże się 21 listopada. Nowa płyta, o nie znanym jeszcze tytule, jest następcą krążka "Loud" wydanego rok temu. "Loud" ma status wielokrotnej platyny, a jego nakład sięgnął 8 milinów egzemplarzy.

"We Found Love" to pierwsza odsłona interaktywnej kampanii "Rihanna: UNLOCKED", w której 45 milionów fanów z Facebooka i 7,5 miliona z Twittera zjednoczyło swoje siły, aby "uwolnić" zawartość jej nowego albumu.

"Rihanna: UNLOCKED" to unikalny projekt przekraczający granice muzyki i techniki. Dzięki tej kampanii artystka może podziękować milionom wiernych fanów, zwanych również "Armią Rihanny" i daje możliwość ekskluzywnego dostępu do materiału z płyty.

Reklama

"Rihanna: UNLOCKED" została stworzona przez AgencyNet i jest interaktywną aplikacją dostępna na profilu Rihanny na Facebooku - fani otrzymują różne zadania, dzięki czemu ujawniane są kolejne materiały związane z nowym krążkiem. W tym tygodniu w tej sposób fani odkryli najpierw okładkę, słowa, a teraz sam singiel "We Found Love".