Warszawa
Reklama

Chłopcy boysbandowcy do kochania - "One Direction This is Us" w kinach

31 sierpnia 2013, 11:20
Młodzi Brytyjczycy nazywani są "złotymi chłopakami" – sprzedali kilkanaście milionów płyt, ich teledyski na YouTube miały ponad półtora miliarda wyświetleń, a wartość rynkową One Direction oszacowano na 155 milionów dolarów
Młodzi Brytyjczycy nazywani są "złotymi chłopakami" – sprzedali kilkanaście milionów płyt, ich teledyski na YouTube miały ponad półtora miliarda wyświetleń, a wartość rynkową One Direction oszacowano na 155 milionów dolarów / Universal Pictures / Christie Goodwin
Przed ich koncertami dochodzi do scen zbiorowej histerii, płaczu, euforii i wrzasków rozpaczy. Dziennikarze piszą, że takiego szaleństwa na punkcie grupy muzycznej nie było od czasów The Beatles i analizują fenomen popularności brytyjskiego boysbandu. Robi to również twórca "Super Size Me", Morgan Spurlock w dokumencie "One Direction. This Is Us", który właśnie wszedł na ekrany polskich kin.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Reklama
Zobacz
Reklama