Warszawa

Ewelina Lisowska na celowniku internautów, "Rzygam reklamą" bije rekordy popularności [MEMY]

30 grudnia 2014, 11:19
Ewelina Lisowska królową MEMÓW
Ewelina Lisowska królową MEMÓW / Facebook
Ewelina Lisowska stała się nową królową internetowych memów. A wszystko za sprawą występu w pewnej, bardzo często emitowanej reklamie. Zdaniem internautów: zbyt często, co wzbudziło ich irytację i zaowocowało wysypem memów. Na Facebooku powstał nawet specjalny, jednoczący niezadowolonych profil, który szybko zyskał ogromną popularność. Jak na to reaguje sama Ewelina Lisowska? "Nagle stałam się wielkim problemem narodowym! Ludzie wyłącznie te telewizory, są Święta:)" – skomentowała wokalistka.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Tematy:
memy Rzygam reklamą Włączamy niskie ceny Ewelina Lisowska

Powiązane

Komentarze(28)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • konsument
    2014-12-30 18:00:58
    od tej reklamy MEDIA EXPERT omijam z daleka
    0
  • wielbiciel
    2014-12-30 13:45:34
    pomyliłem ją z dmuchaną lalką
    0
  • bajdur
    2014-12-30 12:16:38
    Bije rekordy popularności - i ja myślę, że ludziom od PR Lisowskiej i Media Expert o to właśnie chodziło.
    0
  • henrykW.
    2014-12-30 12:40:42
    Ta reklama jest nie do wytrzymania.
    0
  • Nickodem
    2014-12-30 12:55:27
    A ja szczerze powiem że do teraz żyłem w błędzie i myślałem że to Doda tylko z pofarbowanymi włosami.
    0
  • jontek
    2014-12-30 12:20:23
    słoń ją wyonaczył od życi strony , że tak gały wybałuszyła ???
    0
  • masterszef
    2014-12-30 14:53:54
    w media expert włączamy niskie ceny
    0
  • widz
    2014-12-30 11:45:52
    Ewelinka jest śliczna
    0
  • Franciszek
    2014-12-30 14:05:13
    Nagonka sponsorowana przez Robaczewska??
    0
  • mnie nie irytuje
    2014-12-30 14:08:50
    nie wiem co wam przeszkadza.
    0
  • odporny (na reklamę)
    2014-12-31 09:39:12
    W odróżnieniu od reklamującej np. sieć komorkową, Eweelina nie jest ordynarna i ma proste , zgrabne nogi. MediaMarkt mnie nie nabierze na swoje ceny, ale tą reklamę oglądam z przyjemnoscia.
    0
  • filip13
    2014-12-30 14:57:51
    To było i jest bez przerwy ładowane dla publiki bo na nic innego całą TV Polską nie stać, tylko zarobek na reklamach, takie niestety są oblicza TV - Polskiej.
    0
  • scisci
    2014-12-30 15:49:19
    mi sie tez wydaje ze to tka akcja marketingowa, byle duzo i glosno teraz przeciez o to chodzi
    0
  • profilaktyk
    2014-12-30 17:52:09
    Ci internauci to wszyscy POstępowi typu panna mania POetka klozetka.
    0
  • a ja nie wyłączam telewizora
    2014-12-30 21:28:44
    i co ty na to malina? Fajna "pankówka" by z niej była,ma taki wysoki nowofalowy głos, jeśli w swoim ostatnim teledysku śpiewa z własnym zespołem to jest na dobrej drodze.
    0
  • malina
    2014-12-30 19:23:20
    cos okropnego na jej glos wylanczam telewizor
    0
  • autor
    2014-12-30 19:37:44
    tyle szumu że nie wiem. Lisowska fajna jest, śpiewać tez umie. Trzymam za nia kciuki i wspieram duchowo.
    0
  • Pasibrzuch
    2014-12-30 23:55:02
    Jak widać, reklama 'osiągła' swój cel.
    0
  • czek
    2014-12-31 12:25:11
    wczoraj wywalilem TV przez okno. Dzis kupilem w media expercie nowy na promocji :)
    0
  • icek
    2014-12-31 14:47:00
    ja tam wolę ją, niż napuszoną Dodę z gołym zadem
    0
  • rabko
    2014-12-31 20:16:54
    Ale założenie spełnione = sukces. Lisowska wypromowana, media expert kosi hajsy.
    0
  • lado
    2015-01-04 12:43:25
    Zanim powiecie coś więcej, to przeczytajcie sobie ten artykuł:
    http://www.whysosocial.pl/2015/01/media-expert-nie-specjalista.html
    Długo się zastanawiałem nad tym dziwnym medialnym bum w tej sprawie i trochę coś mi śmierdziało.
    0
  • kudłacz
    2015-01-04 17:36:38
    Widzę, że większość nie wie jak działa psychologia tłumu. Człowiek w grupie jest nieco głupszy niż pojedynczo. Spokojnie można przenieść ekonomiczną teorię owczego pędu, na podłoże technik marketingu i wytwarzania trendów. Doda powie nie lubię, Rodowicz powie nie lubię, Kwiatkowski powie nie lubię i co? Mamy rzeszę starych, młodych i w średnim wieku, którzy nie lubią. A ja lubię Lisowską, reklama nie jest zła... częstotliwość była zła, ale czy to wina jej, czy stacji TV?
    0
  • donda
    2015-01-06 09:54:30
    Czasem miałbym ochotę wyłączyć całą sieć dla wszystkich... po co rozdmuchujecie tą sprawę? Reklama jak reklama, byli odbiorcy, to była nadawana. Każdy widzi winę gdzie chce, a nie u siebie
    0
  • mobilajz
    2015-01-05 22:25:57
    Każdy rzyga, a w sklepie tłumy... czegoś tu nie kumam :D
    0
  • gawron
    2015-01-07 17:15:01
    Jedyne czym rzygam, to ta medialna obłuda. Sztuczne nakręcanie tematu, bo z jakiej racji nagle cała Polska miałaby nienawidzić niczym nie wyróżniającej się reklamy? To jakiś atak konkurencji na Media Expert, jak na moje oko.
    0
  • bania
    2015-01-07 17:13:09
    Moja ulubiona przeróbka, oglądam prawie non stop!
    http://youtu.be/YyzmLJVYtqk
    0
  • doda
    2015-01-10 17:16:45
    Nie mozna sluchac tego darcia sie i te nogi wygladaja jak dwie tyczki do fasoli .Kto chcial wylansowac to dziecko bo napewno nie chodzi tu o reklame ,no chyba ze reklame Eweliny . ALE juz dosc lansu ,czas przyhamowac ,wszyscy lecimy PO zakupy "MEDIOW "
    0

Zobacz więcej