Reklama
Reklama
Reklama

Ewelina Lisowska na celowniku internautów, "Rzygam reklamą" bije rekordy popularności [MEMY]

Ewelina Lisowska stała się nową królową internetowych memów. A wszystko za sprawą występu w pewnej, bardzo często emitowanej reklamie. Zdaniem internautów: zbyt często, co wzbudziło ich irytację i zaowocowało wysypem memów. Na Facebooku powstał nawet specjalny, jednoczący niezadowolonych profil, który szybko zyskał ogromną popularność. Jak na to reaguje sama Ewelina Lisowska? "Nagle stałam się wielkim problemem narodowym! Ludzie wyłącznie te telewizory, są Święta:)" – skomentowała wokalistka.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
Ewelina Lisowska Włączamy niskie ceny Rzygam reklamą memy
Reklama

Komentarze (28)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • wielbiciel
    2014-12-30 13:45
    pomyliłem ją z dmuchaną lalką
    0
    zgłoś
  • autor
    2014-12-30 19:37
    tyle szumu że nie wiem. Lisowska fajna jest, śpiewać tez umie. Trzymam za nia kciuki i wspieram duchowo.
    0
    zgłoś
  • bania
    2015-01-07 17:13
    Moja ulubiona przeróbka, oglądam prawie non stop!
    http://youtu.be/YyzmLJVYtqk
    0
    zgłoś
  • gawron
    2015-01-07 17:15
    Jedyne czym rzygam, to ta medialna obłuda. Sztuczne nakręcanie tematu, bo z jakiej racji nagle cała Polska miałaby nienawidzić niczym nie wyróżniającej się reklamy? To jakiś atak konkurencji na Media Expert, jak na moje oko.
    0
    zgłoś
  • mobilajz
    2015-01-05 22:25
    Każdy rzyga, a w sklepie tłumy... czegoś tu nie kumam :D
    0
    zgłoś
  • donda
    2015-01-06 09:54
    Czasem miałbym ochotę wyłączyć całą sieć dla wszystkich... po co rozdmuchujecie tą sprawę? Reklama jak reklama, byli odbiorcy, to była nadawana. Każdy widzi winę gdzie chce, a nie u siebie
    0
    zgłoś
  • kudłacz
    2015-01-04 17:36
    Widzę, że większość nie wie jak działa psychologia tłumu. Człowiek w grupie jest nieco głupszy niż pojedynczo. Spokojnie można przenieść ekonomiczną teorię owczego pędu, na podłoże technik marketingu i wytwarzania trendów. Doda powie nie lubię, Rodowicz powie nie lubię, Kwiatkowski powie nie lubię i co? Mamy rzeszę starych, młodych i w średnim wieku, którzy nie lubią. A ja lubię Lisowską, reklama nie jest zła... częstotliwość była zła, ale czy to wina jej, czy stacji TV?
    0
    zgłoś
  • lado
    2015-01-04 12:43
    Zanim powiecie coś więcej, to przeczytajcie sobie ten artykuł:
    http://www.whysosocial.pl/2015/01/media-expert-nie-specjalista.html
    Długo się zastanawiałem nad tym dziwnym medialnym bum w tej sprawie i trochę coś mi śmierdziało.
    0
    zgłoś
  • rabko
    2014-12-31 20:16
    Ale założenie spełnione = sukces. Lisowska wypromowana, media expert kosi hajsy.
    0
    zgłoś
  • icek
    2014-12-31 14:47
    ja tam wolę ją, niż napuszoną Dodę z gołym zadem
    0
    zgłoś
  • czek
    2014-12-31 12:25
    wczoraj wywalilem TV przez okno. Dzis kupilem w media expercie nowy na promocji :)
    0
    zgłoś
  • Pasibrzuch
    2014-12-30 23:55
    Jak widać, reklama 'osiągła' swój cel.
    0
    zgłoś
  • a ja nie wyłączam telewizora
    2014-12-30 21:28
    i co ty na to malina? Fajna "pankówka" by z niej była,ma taki wysoki nowofalowy głos, jeśli w swoim ostatnim teledysku śpiewa z własnym zespołem to jest na dobrej drodze.
    0
    zgłoś
  • malina
    2014-12-30 19:23
    cos okropnego na jej glos wylanczam telewizor
    0
    zgłoś
  • bajdur
    2014-12-30 12:16
    Bije rekordy popularności - i ja myślę, że ludziom od PR Lisowskiej i Media Expert o to właśnie chodziło.
    0
    zgłoś
  • konsument
    2014-12-30 18:00
    od tej reklamy MEDIA EXPERT omijam z daleka
    0
    zgłoś
  • profilaktyk
    2014-12-30 17:52
    Ci internauci to wszyscy POstępowi typu panna mania POetka klozetka.
    0
    zgłoś
  • scisci
    2014-12-30 15:49
    mi sie tez wydaje ze to tka akcja marketingowa, byle duzo i glosno teraz przeciez o to chodzi
    0
    zgłoś
  • filip13
    2014-12-30 14:57
    To było i jest bez przerwy ładowane dla publiki bo na nic innego całą TV Polską nie stać, tylko zarobek na reklamach, takie niestety są oblicza TV - Polskiej.
    0
    zgłoś
  • odporny (na reklamę)
    2014-12-31 09:39
    W odróżnieniu od reklamującej np. sieć komorkową, Eweelina nie jest ordynarna i ma proste , zgrabne nogi. MediaMarkt mnie nie nabierze na swoje ceny, ale tą reklamę oglądam z przyjemnoscia.
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama