- Myślę o nowej płycie, ale szukam sponsora, od tego muszę zacząć. Niestety, to nie jest takie łatwe - powiedziała w rozmowie z „Plejadą” najbardziej znana polska piosenkarka, Maryla Rodowicz. Sytuacja nie jest niczym nowym na polskim rynku muzycznym. Z pomocy sponsorów przy graniu koncertów lub nagrywaniu płyty korzystają lub korzystali tacy wykonawcy jak nawet Dawid Podsiadło. W reklamie znanej sieci telefonicznej występowała Natalia Nykiel, a nazwa usług finansowych zawarta została nawet w nazwie płyty Krzysztofa Cugowskiego.

Dlatego nie dziwi jasny komunikat, jaki do rynku wysyła Maryla Rodowicz. Warto przypomnieć, że ostatni album artystki „Ach świecie…” został bardzo dobrze oceniony przez krytykę i został złotą płytą, mimo że piosenek na nim zawartych ciężko było usłyszeć w rozgłośniach radiowych.