Wszyscy dorastaliśmy, oglądając największe gwiazdy muzyki występujące na Super Bowl, więc występ w takim miejscu to spełnienie największych marzeń. Jestem zaszczycony i podekscytowany, że będę mógł znaleźć się na tej scenie w przyszłym roku - mówi The Weeknd.

Reklama

Producentami Pepsi Super Bowl LV Halftime Show będą DPS, Rock Nation, Jesse Collins (producent wykonawczy), a reżyserią zajmie się Hamish Hamilton.

Dyskografię The Weeknd zamyka album „After Hours”, który obecnie jest najpopularniejszym albumem R&B wszech czasów jeśli chodzi o liczbę streamów. Na drugim miejscu znajduje się „Starboy”. Nawiązujący do lat 80. przebój „Blinding Lights” ma już status pięciokrotnej platyny w USA, jest także rekordowy pod względem obecności na szczycie US radio chart w zestawieniach Billboard (46 tygodni i wciąż na szczycie).

Pepsi Super Bowl Halftime Show to najpopularniejsze telewizyjne widowisko muzyczne – występ z 2020 roku obejrzało na żywo ponad 104 mln widzów. Super Bowl LV to 10. edycja pod szyldem Pepsi jako sponsora tytularnego oraz 19. edycja współpracy z NFL. Gwiazdami poprzednich występów w finale Super Bowl byli m.in. Prince, Madonna, Lady Gaga, Katy Perry, Jennifer Lopez, Shakira, Beyoncé, Justin Timberlake, Bruno Mars i wielu innych.

Trwa ładowanie wpisu