Carla Fernandes dała się już poznać szerszej publiczności za sprawą udziału w talent show oraz swoich anglojęzycznych singli. Nagrywała z zagranicznymi artystami, a jej piosenki pojawiały się na wielu zagranicznych playlistach New Music Friday.

Reklama

„OK” to drugi po „Sweatpants” w tym roku autorski singiel artystki i kolejna przebojowa propozycja po świetnie przyjętych „Jungle” czy „Entera” w duecie z Mattem Hunterem. Choć na ogół Carla tworzy i śpiewa w języku angielskim – artystka ma polsko-hiszpańsko-portugalskie korzenie – to tym razem wokalistka zaprezentowała autorski utwór w języku polskim, tym samym zaliczając swój drugi debiut!

O swoim najnowszym singlu Carla mówi:

Utwór opowiada o tym, że czasami warto posłuchać własnego serca i kierować się intuicją. Przy podejmowaniu ważnych decyzji każdy zdaje się mieć różne opinie, które mogą przyćmić to, czego tak naprawdę chcemy MY.