Caro Emerald pozostaje wierna swej miłości do muzyki oraz filmów z lat 40. i 50., lecz – nie chcąc się powtarzać – na nowej płycie "The Shoking Miss Emerald" sięga po inne, nie mniej intrygujące inspiracje. Płyta jest logiczną kontynuacją poprzedniego krążka artystki "Deleted Scenes From The Cutting Room Floor". Wówczas Emerald opowiadała o codziennym życiu kobiety na przedmieściach. Tym razem jej bohaterka wyjeżdża do Paryża, niepisanej stolicy romansu, stylu i niebezpiecznych związków.

Reklama

Przedsmakiem albumu "The Shocking Miss Emerald" jest singiel "Tangled Up". Utrzymany w rytmie tanga podbitego hip-hopem, utwór wpisuje się w dotychczasową stylistykę muzyki proponowanej przez Caro Emerald. Łącząc retro z nowoczesnością wokalistka wypracowała sobie styl, który zachwycił jej rodaków bardziej niż... najsłynniejsza płyta Michaela Jacksona "Thriller". Debiutancki krążek artystki "Deleted Scenes From The Cutting Room Floor" spędził na szczycie holenderskiej listy bestsellerów 27 tygodni, bijąc dotychczasowy rekord, należący do króla muzyki pop. Również w Polsce płyta cieszyła się znacznym powodzeniem, uzyskując status potrójnie platynowej.

Najnowszy zestaw piosenek 31-letniej wokalistki jej fani poznają już 30 kwietnia. Za brzmienie albumu "The Shocking Miss Emerald" odpowiadają twórcy jej debiutu – David Schreurs i Jan van Wieringen.

Caroline Esmeralda van der Leeuw urodziła się 26 kwietnia 1981 roku w Amsterdamie. Zadebiutowała w 2009 r. singlem "Back It Up", który w ciągu jednej nocy uczynił z niej gwiazdę. Swój status artystka ugruntowała multiplatynową płytą "Deleted Scenes From The Cutting Room Floor". Jej piosenki łączą w sobie pasję tanga, swingowe melodie, taneczny jazz oraz rytmy mambo. Stylistykę retro podkreślają również fotografie promocyjne, oprawa koncertów i szata graficzna jej kolejnych wydawnictw.

Popularność Caro Emerald wybiega poza jej ojczystą Holandię. Jej nagrania notują wysoką sprzedaż w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Polsce. Po piosenki wokalistki chętnie sięgają producenci filmowi i telewizyjni oraz agencje reklamowe – głos Caro usłyszeć można m.in. w filmie "Dwa dni w Nowym Jorku", serialu "Tajemny krąg" i spocie reklamowym trunków Martini.

Reklama