• ~doda
    (2015-01-10 17:16)
    Nie mozna sluchac tego darcia sie i te nogi wygladaja jak dwie tyczki do fasoli .Kto chcial wylansowac to dziecko bo napewno nie chodzi tu o reklame ,no chyba ze reklame Eweliny . ALE juz dosc lansu ,czas przyhamowac ,wszyscy lecimy PO zakupy "MEDIOW "
  • ~gawron
    (2015-01-07 17:15)
    Jedyne czym rzygam, to ta medialna obłuda. Sztuczne nakręcanie tematu, bo z jakiej racji nagle cała Polska miałaby nienawidzić niczym nie wyróżniającej się reklamy? To jakiś atak konkurencji na Media Expert, jak na moje oko.
  • ~bania
    (2015-01-07 17:13)
    Moja ulubiona przeróbka, oglądam prawie non stop!
    http://youtu.be/YyzmLJVYtqk
  • ~donda
    (2015-01-06 09:54)
    Czasem miałbym ochotę wyłączyć całą sieć dla wszystkich... po co rozdmuchujecie tą sprawę? Reklama jak reklama, byli odbiorcy, to była nadawana. Każdy widzi winę gdzie chce, a nie u siebie
  • ~mobilajz
    (2015-01-05 22:25)
    Każdy rzyga, a w sklepie tłumy... czegoś tu nie kumam :D
  • ~kudłacz
    (2015-01-04 17:36)
    Widzę, że większość nie wie jak działa psychologia tłumu. Człowiek w grupie jest nieco głupszy niż pojedynczo. Spokojnie można przenieść ekonomiczną teorię owczego pędu, na podłoże technik marketingu i wytwarzania trendów. Doda powie nie lubię, Rodowicz powie nie lubię, Kwiatkowski powie nie lubię i co? Mamy rzeszę starych, młodych i w średnim wieku, którzy nie lubią. A ja lubię Lisowską, reklama nie jest zła... częstotliwość była zła, ale czy to wina jej, czy stacji TV?
  • ~lado
    (2015-01-04 12:43)
    Zanim powiecie coś więcej, to przeczytajcie sobie ten artykuł:
    http://www.whysosocial.pl/2015/01/media-expert-nie-specjalista.html
    Długo się zastanawiałem nad tym dziwnym medialnym bum w tej sprawie i trochę coś mi śmierdziało.
  • ~rabko
    (2014-12-31 20:16)
    Ale założenie spełnione = sukces. Lisowska wypromowana, media expert kosi hajsy.
  • ~icek
    (2014-12-31 14:47)
    ja tam wolę ją, niż napuszoną Dodę z gołym zadem
  • ~czek
    (2014-12-31 12:25)
    wczoraj wywalilem TV przez okno. Dzis kupilem w media expercie nowy na promocji :)
  • ~odporny (na reklamę)
    (2014-12-31 09:39)
    W odróżnieniu od reklamującej np. sieć komorkową, Eweelina nie jest ordynarna i ma proste , zgrabne nogi. MediaMarkt mnie nie nabierze na swoje ceny, ale tą reklamę oglądam z przyjemnoscia.
  • ~Pasibrzuch
    (2014-12-30 23:55)
    Jak widać, reklama 'osiągła' swój cel.
  • ~a ja nie wyłączam telewizora
    (2014-12-30 21:28)
    i co ty na to malina? Fajna "pankówka" by z niej była,ma taki wysoki nowofalowy głos, jeśli w swoim ostatnim teledysku śpiewa z własnym zespołem to jest na dobrej drodze.
  • ~autor
    (2014-12-30 19:37)
    tyle szumu że nie wiem. Lisowska fajna jest, śpiewać tez umie. Trzymam za nia kciuki i wspieram duchowo.
  • ~malina
    (2014-12-30 19:23)
    cos okropnego na jej glos wylanczam telewizor
  • ~konsument
    (2014-12-30 18:00)
    od tej reklamy MEDIA EXPERT omijam z daleka
  • ~profilaktyk
    (2014-12-30 17:52)
    Ci internauci to wszyscy POstępowi typu panna mania POetka klozetka.
  • ~scisci
    (2014-12-30 15:49)
    mi sie tez wydaje ze to tka akcja marketingowa, byle duzo i glosno teraz przeciez o to chodzi
  • ~filip13
    (2014-12-30 14:57)
    To było i jest bez przerwy ładowane dla publiki bo na nic innego całą TV Polską nie stać, tylko zarobek na reklamach, takie niestety są oblicza TV - Polskiej.
  • ~masterszef
    (2014-12-30 14:53)
    w media expert włączamy niskie ceny