Coldplay na Stadionie Narodowym obejrzy go 50 tys. widzów. Najtańsze bilety na trybunach kosztują 165 zł, za wejście na tzw. "Golden Circle" zapłacimy od 275 do 385 zł. Najdroższe bilety - VIP kosztują 825 zł. – Wszystkie bilety, poza miejscami dla VIP-ów, będą dostępne w kasach – zapowiada Mikołaj Ziółkowski, szef agencji Alter Art, która wraz z Live Nation odpowiada za zorganizowanie występu Coldplay.
Warszawa będzie jednym z przystanków na europejskiej trasie Coldplay, podczas której będzie on promował swój nowy album "Mylo Xyloto". Po raz pierwszy brytyjski zespół rockowy wystąpił w Polsce podczas festiwalu Heineken Open'er 2011.
Coldplay debiutował w 2000 roku albumem "Parachutes". Płyta szybko znalazła się na szczycie UK Albums Chart spotykając się z entuzjazmem w całej Europie oraz Stanach oraz przyniosła muzykom pierwszą z siedmiu nagród Grammy, jakie otrzymali do tej pory. Na wydanym dwa lata później "A Rush of Blood to the Head" znalazł się cały zestaw hymnów, takich jak "In My Place", "The Scientist" i "Clocks", nagrodzone w 2004 roku Grammy w kategorii Record Of The Year. Sama płyta trafiła na czołowe miejsca wielu podsumowań roku 2002 w muzyce. Na kolejny album czekano trzy lata. Płyta "X&Y" rozeszła się w ponad 8 mln egzemplarzy, zdobywając tytuł najchętniej kupowanego albumu roku 2005. Singlami promującymi album były m.in. kompozycje "Speed Of Sound", "Fix You" oraz "Talk". Ten ostatni powstał na bazie riffu z "Computer Love" niemieckiej legendy elektroniki Kraftwerk.
Nowym etapem kariery Coldplay stała się współpraca z muzykiem i producentem Brianem Eno. Szukający nowych kierunków muzycy w 2008 przedstawili album "Viva la Vida or Death and All His Friends", na którym eksperymentowali z brzmieniem, produkcją i gatunkami, jednocześnie zachowując swój tradycyjny styl i zdolność do pisania przebojowych piosenek, z tytułową "Viva La Vida" na czele.
Bilety są dostępne w sprzedaży na stronach www.alterart.pl, www.livenation.pl oraz w Ticket Clubie (Warszawa, ul. Bracka 25).