Warszawa
Reklama

Lana Del Rey – takiej jej nie widzieliście!

10 listopada 2012, 09:00
Elizabeth Woolridge Grant w ciągu 12 miesięcy stała się jedną z najbardziej znanych gwiazd sceny muzycznej, ale też muzą świata mody i designu – Lana jest twarzą jesiennej kampanii sieci H&M oraz samochodów Jaguar F-Type
Elizabeth Woolridge Grant w ciągu 12 miesięcy stała się jedną z najbardziej znanych gwiazd sceny muzycznej, ale też muzą świata mody i designu – Lana jest twarzą jesiennej kampanii sieci H&M oraz samochodów Jaguar F-Type / Universal Music Polska
13 listopada na sklepowe półki trafi reedycja debiutanckiej płyty Lany Del Rey pod hasłem "Born To Die – The Paradise Edition". Wydawnictwo poszerzono o 9 nowych nagrań, wśród nich zrealizowany na potrzeby kampanii H&M "Blue Velvet" i singlowy numer "Ride". Z tej okazji do nas trafiły nowe zdjęcia pięknej wokalistki...

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama