Lana Del Rey przebojem wdarła się do światowej czołówki muzyki pop dzięki singlowi "Video Games". Album "Born To Die" przyniósł jej światową sławę. To właśnie na tej płycie znajdują się przebojowe "Blue Jeans", "National Anthem", "Summertime Sadness" czy tytułowe "Born To Die". Liczne odwołania do stylistyki lat 50. i 60., zarówno w teledyskach, jak i stylizacjach Del Rey uczyniły z niej nie tylko rozpoznawalną wokalistkę, ale także ikonę stylu – Lana jest twarzą popularnej sieci H&M na jesień/zimę 2012 oraz Jaguara F-Type, regularnie pojawia się również na okładkach pism modowych i lifestyle'owych (Vogue, GQ, Interview).
12 listopada swoją premierę ma podwójne wydawnictwo Lany – "Born To Die – The Paradise Edition". Na płycie znajdzie się 8 nowych utworów, w tym najnowszy singiel artystki – "Ride".
Koncert w Polsce jest częścią europejskiej trasy Lany Del Rey. Bilety na wiosenne koncerty artystki w Londynie, Berlinie, Frankfurcie, Amsterdamie, Brukseli czy Glasgow zostały już wyprzedane.
Informacje dotyczące sprzedaży biletów na warszawski koncert pojawią się wkrótce.