Warszawa
Reklama

Muzycy, którym ufają Polacy – nowy RANKING

24 kwietnia 2013, 12:31
– W mojej pracy zaufanie jest bardzo, bardzo ważne – mówi Piotr Rubik. – Po pierwsze – zaufanie do zespołu. Kiedy stoimy razem na scenie, tworzymy jedną drużynę. W muzyce wszystko dzieje się bardzo szybko i czasem błąd jednego człowieka może przesądzić o złym wykonaniu utworu. Mam pełne zaufanie do artystów, z którymi pracuję, wiem, że te 100 osób zrobi wszystko, aby koncert był wyjątkowy. Po drugie – zaufanie publiczności. Cieszę się, że przez wiele lat pracy zasłużyłem na zaufanie. Kiedy ktoś kupuje moją płytę lub idzie na mój koncert, wie, że na scenie damy z siebie wszystko. Po trzecie – zaufanie do rodziny. Kiedy wiem, że mam spokojny dom i mogę ufać najbliższym, wtedy mogę spokojnie pisać muzykę
– W mojej pracy zaufanie jest bardzo, bardzo ważne – mówi Piotr Rubik. – Po pierwsze – zaufanie do zespołu. Kiedy stoimy razem na scenie, tworzymy jedną drużynę. W muzyce wszystko dzieje się bardzo szybko i czasem błąd jednego człowieka może przesądzić o złym wykonaniu utworu. Mam pełne zaufanie do artystów, z którymi pracuję, wiem, że te 100 osób zrobi wszystko, aby koncert był wyjątkowy. Po drugie – zaufanie publiczności. Cieszę się, że przez wiele lat pracy zasłużyłem na zaufanie. Kiedy ktoś kupuje moją płytę lub idzie na mój koncert, wie, że na scenie damy z siebie wszystko. Po trzecie – zaufanie do rodziny. Kiedy wiem, że mam spokojny dom i mogę ufać najbliższym, wtedy mogę spokojnie pisać muzykę / Media
Polacy lubią sezonowe przeboje i artystów, których sława przemija po paru miesiącach. Ale ufają tylko gwiazdom o ugruntowanej pozycji. Takie wnioski płyną z przeprowadzonego przez Reader's Digest tegorocznego badania European Trusted Brands. Pierwsze miejsce przypadło w nim Piotrowi Rubikowi, któremu wierzy 9% rodaków. Oto lista muzyków darzonych w Polsce największym zaufaniem.

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama
Reklama
Zobacz
Reklama