Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Muzycy, którym ufają Polacy – nowy RANKING

24 kwietnia 2013, 12:31
– W mojej pracy zaufanie jest bardzo, bardzo ważne – mówi Piotr Rubik. – Po pierwsze – zaufanie do zespołu. Kiedy stoimy razem na scenie, tworzymy jedną drużynę. W muzyce wszystko dzieje się bardzo szybko i czasem błąd jednego człowieka może przesądzić o złym wykonaniu utworu. Mam pełne zaufanie do artystów, z którymi pracuję, wiem, że te 100 osób zrobi wszystko, aby koncert był wyjątkowy. Po drugie – zaufanie publiczności. Cieszę się, że przez wiele lat pracy zasłużyłem na zaufanie. Kiedy ktoś kupuje moją płytę lub idzie na mój koncert, wie, że na scenie damy z siebie wszystko. Po trzecie – zaufanie do rodziny. Kiedy wiem, że mam spokojny dom i mogę ufać najbliższym, wtedy mogę spokojnie pisać muzykę
– W mojej pracy zaufanie jest bardzo, bardzo ważne – mówi Piotr Rubik. – Po pierwsze – zaufanie do zespołu. Kiedy stoimy razem na scenie, tworzymy jedną drużynę. W muzyce wszystko dzieje się bardzo szybko i czasem błąd jednego człowieka może przesądzić o złym wykonaniu utworu. Mam pełne zaufanie do artystów, z którymi pracuję, wiem, że te 100 osób zrobi wszystko, aby koncert był wyjątkowy. Po drugie – zaufanie publiczności. Cieszę się, że przez wiele lat pracy zasłużyłem na zaufanie. Kiedy ktoś kupuje moją płytę lub idzie na mój koncert, wie, że na scenie damy z siebie wszystko. Po trzecie – zaufanie do rodziny. Kiedy wiem, że mam spokojny dom i mogę ufać najbliższym, wtedy mogę spokojnie pisać muzykę / Media
Polacy lubią sezonowe przeboje i artystów, których sława przemija po paru miesiącach. Ale ufają tylko gwiazdom o ugruntowanej pozycji. Takie wnioski płyną z przeprowadzonego przez Reader's Digest tegorocznego badania European Trusted Brands. Pierwsze miejsce przypadło w nim Piotrowi Rubikowi, któremu wierzy 9% rodaków. Oto lista muzyków darzonych w Polsce największym zaufaniem.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama