Warszawa
Reklama

10 najlepiej sprzedających się płyt stulecia [NOWA LISTA]

24 marca 2015, 15:00
Na liście The Official UK Charts Complany niepodzielnie króluje Adele. Jej krążek "21" sprzedał się w nakładzie 4 mln 740 tys. egzemplarzy i to w czasach, gdy sprzedaż płyt (zarówno w wersji fizycznej, jak i cyfrowej) drastycznie spadła
Na liście The Official UK Charts Complany niepodzielnie króluje Adele. Jej krążek "21" sprzedał się w nakładzie 4 mln 740 tys. egzemplarzy i to w czasach, gdy sprzedaż płyt (zarówno w wersji fizycznej, jak i cyfrowej) drastycznie spadła / Facebook
Adele królową Wielkiej Brytanii? Co do tego nie ma wątpliwości. Official Charts Company opublikowało listę najlepiej sprzedających się płyt XXI wieku w Zjednoczonym Królestwie, a na pierwszym miejscu znalazła się właśnie Adele Laurie Blue Adkins. Kto jeszcze sprzedał najwięcej płyt w tym stuleciu? Oto złota dziesiątka z rankingu 50 najpopularniejszych albumów.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama