Dowodzone przez charyzmatyczną blondynkę (obecnie brunetkę) Ninę Persson,The Cardigans powróciło na kilka koncertów, by przypomnieć materiał, który pod koniec lat 90. potrafił skutecznie połączyć wychowanych na MTV fanów popu jak i bardziej wymagającą publiczność lubującą się w alternatywie. Pierwszy album The Cardigans "Emmerdale" z 1994 okazał się gigantycznym sukcesem w rodzinnym kraju i szybko zwrócił uwagę dużych wytwórni poszukujących nowych talentów. Wydany rok później "Life" ukazał się już na całym świecie, zbierając doskonałe recenzje i szykując grunt pod "First Band On The Moon". Trzecia płyta Szwedów przyniosła mega-hit "Lovefool", którego premiera zbiegła się z promocją filmu "Romeo + Julia" w reżyserii Baza Luhrmanna, teledyskowej wersji dramatu Szekspira z Leonardo Di Caprio w głównej roli.

Reklama

Po zakończeniu promocji płyty "Gran Turismo" zespół zawiesił działalność i powrócił dopiero po pięciu latach, krążkiem "Long Gone Before Daylight". Ostatnie studyjne wydawnictwo The Cardigans ukazało się w 2005 roku. Dwa lata później ponownie nastąpiła przerwa od nagrywania i koncertowania, przerwana dopiero w tym roku

Bilety na Heineken Open'er dostępne są w cenach: karnety czterodniowe (4-7 lipca) - 370 złotych; karnety czterodniowe z polem namiotowym - 410 złotych; bilety dwudniowe (6-7 lipca) - 290 złotych; bilety dwudniowe z polem namiotowym - 330 złotych; bilety jednodniowe - 165 złotych.