Tytuł dzieła należy wymawiać [majlo zajleto]. Zestaw ukaże się w formacie cyfrowym, CD i na winylu. Do 180-gramowowego wydania analogowego dołączony zostanie plakat wielkości (30 x 91 cm). Dostępna będzie również specjalna limitowana edycja płyty zawierająca książeczkę (30x30 cm) w twardej oprawie z rozkładanymi obrazkami graffiti autorstwa Davida A. Cartera, winyl, CD oraz dodatki - zdjęcia, fragmenty dziennika ze studia oraz osobiste notatki członków zespołu.

Reklama

"Paradise", kolejny singiel Coldplay po promowanym obecnie "Every Teardrop Is A Waterfall", ukaże się w sprzedaży i pojawi w rozgłośniach radiowych 12 września. Producentami są Markus Dravs, Daniel Green i Rik Simpson. Nad brzmieniem czuwał także Brian Eno. Dotychczasowy dorobek kwartetu zamyka "Viva La Vida or Death and All His Friends", który miał premierę w czerwcu 2008 roku.