Wznowienie produkcji koszulki, promującej trasę koncertową Black Sabbath z 1978 roku okazało się nader trafioną decyzją – fani zespołu uczynili z niej najpopularniejszy element odzieży kupowany w salonach muzycznych w minionym roku w Wielkiej Brytanii. Ozzy Osbourne i koledzy wyprzedzili takich gigantów sceny rockowej, jak Led Zeppelin (pojawiający się dwukrotnie w zestawieniu z koszulkami promującymi tournee po USA z 1977 roku oraz najnowsze wydawnictwo koncertowe "Celebration Day"), Davida Bowiego, Metallikę, Rolling Stones i The Beatles.
Przywiązanie słuchaczy do koszulek z uznanymi wykonawcami sceny rockowej jest – zdaniem przedstawiciela brytyjskiej sieci sklepów muzycznych HMV, Gennaro Castaldo - elementem bycia "cool". Rock i metal są gatunkami, które nigdy nie wyjdą z mody i zawsze kojarzyły się będą z nieposkromioną naturą.
Black Sabbath w składzie: Ozzy Osbourne, Tony Iommi i Geezer Butler, od kilku miesięcy pracuje wytrwale nad swoją pierwszą od 35 lat płytą studyjną. – Mamy jak dotąd 15 gotowych piosenek – stwierdził lider formacji, Ozzy Osbourne. – Nie wiemy jeszcze, czy wszystkie z nich umieścimy na płycie. Nie przestajemy pisać – zaznaczył muzyk.
Tymczasem w limitowanym nakładzie ukazał się zestaw płyt winylowych zespołu. Poza dziewięcioma płytami, nagranymi z wokalistą Ozzym Osbournem, na fanów czeka siedem 7-calowych singli (m.in.: "Evil Woman" i "Wicked World"), oprawiona w twardą okładkę książka, zwierająca reprodukcje programów koncertowych grupy z lat 1970-78, a także kod do pobrania utworów Black Sabbath w wersji cyfrowej.