Artystka zmierzyła się z evergreenem „Coraz bliżej Święta” i wraz z marką Coca-Cola zachęca do zostania Świętym Mikołajem.

Nie jest łatwo wziąć na warsztat piosenkę, która od dawna funkcjonuje w umysłach ludzi… Wraz z FOXem chcemy podzielić się naszą interpretacją… Być Świętym Mikołajem, pośród tak wielu Mikołajów - to jak wsiąść do teleportera i wylądować w czasach, gdy tak łatwo było o radość - mówi Nosowska.

Reklama

Trwa ładowanie wpisu

Utwór „Coraz bliżej święta” jest polską wersją kultowego „Wonderful Dream”, wykonywanego przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton. Po wcześniejsze polskie wersje przeboju sięgali m.in. Kasia Kowalska czy Margaret w towarzystwie finalistów programu The Voice of Poland.

Nie wszystkim jednak nowa wersja przypadła do gustu. Część fanów mówi, że Nosowska do nagrania najzwyczajniej w świecie nie pasuje, drudzy narzekają na to, że artystka wzięła udział w komercyjnej kampanii, po tym jak przez lata kreowała się na ikonę niezależnej sceny muzycznej. Problemy z Nosowską fani zaczęli mieć wraz z pojawieniem się prowokacyjnej płyty "Basta". Nie wszyscy potrafią zrozumieć, kiedy wokalistka mówi, że za nic już nikogo przepraszać nie zamierza.

Jak podejrzewamy - tu też urażonym nie pokłoni się z prośbą o wybaczenie.

Reklama