PSY i "Gangam style" – to szaleństo wciąż trwa!
1 W zeszłym miesiącu sieć supermarketów Tesco wzbogaciła swoją ofertę o nowe koreańskie produkty spożywcze m.in.: napój alkoholowy Chum Churum Soju, sosy Bulgogi i makarony Katsuobushi Udon, a sprzedaż dotychczas dostępnych wzrosła dwukrotnie
PAP/EPA / NARONG SANGNAK
2 Wszystko za sprawą południowokoreańskiego rapera PSY i jego singlowi "Gangam style", który zdobył oszałamiającą popularność dzięki chwytliwemu bitowi, humorystycznemu teledyskowi, a przede wszystkim charakterystycznemu tańcowi, który naśladuje już cały świat
PAP/EPA / NARONG SANGNAK
3 Teledysk umieszczony 15 lipca 2012 roku na YouTube ma już ponad 413 mln wyświetleń, czym pobił rekord Guinnessa w ilości głosów oddanych na niego przez użytkowników serwisu
PAP/EPA / NARONG SANGNAK
4 Klip do "Gangam style" swoją popularnością przyćmił nawet "Macarenę", przebój hiszpańskiego duetu Los Del Rio, który w 1996 roku stał się światowym hitem
PAP/EPA / STEPHEN MORRISON
5 Koreańskie produkty "Gangam style" sprzedają się jak świeże bułeczki
PAP/EPA / STEPHEN MORRISON
6 Za sprawą "Gangam style", przebojem sklepowych półek stały się natomiast produkty tradycyjnej kuchni koreańskiej. Dotychczas nie była ona tak popularna w Europie jak japońska czy chińska, ale okazuje się, że koreańskie lekkie i zdrowe jedzenie, to nowy kulinarny trend
PAP/EPA / STEPHEN MORRISON
7
PAP/EPA / JEROME FAVRE
8
PAP/EPA / JEROME FAVRE
9
PAP/EPA / RUNGROJ YONGRIT
10
PAP/EPA / NARONG SANGNAK
11
PAP/EPA / NARONG SANGNAK