Warszawa
Reklama

Najlepsze albumy roku 2012 – na Adele znów nie ma mocnych!

17 grudnia 2012, 07:00
Popularność komercyjną (wydanego w styczniu 2011 roku) albumu w kolejnym roku podbił w głównej mierze triumf Adele podczas ceremonii rozdania nagród Grammy w lutym – artystce przyznano wówczas aż 6 statuetek
Popularność komercyjną (wydanego w styczniu 2011 roku) albumu w kolejnym roku podbił w głównej mierze triumf Adele podczas ceremonii rozdania nagród Grammy w lutym – artystce przyznano wówczas aż 6 statuetek / AP / Joel Ryan
Adele podbiła Amerykę – co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Brytyjska supergwiazda drugi rok z rzędu zajmuje pierwsze miejsce w zestawieniu najchętniej kupowanych płyt w Stanach Zjednoczonych. Bestsellerowy krążek "21", który Zrzeszenie Amerykańskich Wydawców Muzyki (RIAA – Recording Industry Association of America) certyfikowało przed kilkoma tygodniami diamentową płytą (ekwiwalent 10 milionów sprzedanych kopii), ponownie królował w sklepach muzycznych. Adele ze swoimi 3.668.000 albumów pozostałych wykonawców zostawiła daleko w tyle – drugi na liście Lionel Richie sprzedał "tylko" 912 tysięcy egzemplarzy swojej nowej płyty.

Powiązane

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama