Warszawa
Reklama

Najbogatsi muzycy w słynnym rankingu "Sunday Timesa"

14 kwietnia 2013, 08:55
Pierwsza piątka rankingu "Sunday Timesa" wygląda dokładnie tak samo, jak lista z roku 2012, a Paul McCartney jest niezmiennie najbogatszym muzykiem Zjednoczonego Królestwa
Pierwsza piątka rankingu "Sunday Timesa" wygląda dokładnie tak samo, jak lista z roku 2012, a Paul McCartney jest niezmiennie najbogatszym muzykiem Zjednoczonego Królestwa / Newspix / ABACA
To już tradycja – od 25 lat "Sunday Times" przedstawia listę najbogatszych muzyków Wielkiej Brytanii i Irlandii. I tak, jak w roku ubiegłym, pierwsze na niej miejsce zajmuje Sir Paul McCartney z aktualną żoną Nancy Shevell oraz majątkiem szacowanym na 680 milionów funtów. O ile jednak w przygotowanym równocześnie rankingu artystów do lat 30 królują kobiety, zestawienie wyspiarskich milionerów niemal zupełnie zdominowali mężczyźni i to starzy wyjadacze sceny muzycznej. Oto oni:

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama